ממליצים

 

 

 

שפ''י הרצליה

הפידבק של התלמידים והמורים היה מעולה!! התלמידים מילאו משוב בו שבחו את ההצגה, הם נהנו מקירוב הסיטואציות לחיים שלהם, מההומור ומההשתתפות שלהם בהצגה ובשיח. היועצות כולן וכן המנהלות שהיו חשבו שהסדנא איכותית ומאוד רלוונטית. ...ושוב, המשובים היו מופלאים ואני אמליץ בחום לקולגות שלי על ההצגה. תודה תודה תודה! היה סופר מקצועי!

ענת הדר, מנהלת מחלקת חינוך בתי ספר יסודיים ואסף יפת מנהל תחום מניעת אלימות, סמים ואלכוהול.

ברצוני להודות לך על כתיבת תוכן הסצינות שקלעו בדיוק, על הזמן והרצינות, על המשחק הנהדר ושיתוף הקהל. כמו כן תודה רבה ללירן המקסים שהנחה את הפעילות בצורה יוצאת מן הכלל. בזכותכם היה לנו אירוע מעולה ומקצועי שהשיג את מטרותיו. תודה רבה !!! בברכה, ענת הדר מנהלת מחלקת חינוך בתי ספר יסודיים עיריית הוד השרון. היה לי לעונג. אתה מוכשר ברמות על וכיף לשתף איתך פעולה. כשענת ואני התחלנו לעבוד על הכנס התלבטנו רבות מה יהיה התוכן המרכזי ואני מהרגע הראשון האמנתי שאתם תעשו את זה מצוין. אסף יפת מנהל תחום מניעת אלימות, סמים ואלכוהול עיריית הוד השרון.

המחלקה להתמכרויות ושיקום - רמת גן

מקסים מקסים מקסים מקסים!!! איזה כיף, תודה. הקהל היה מרותק. היה מצחיק ומעורר מחשבה. תודה על קטעי הקישור וההסבר.

חט''ב המשותף חוף הכרמל

"שלום, המון תודה על ההצגות המעניינות, על חוויה מחנכת ומעצימה, היופי באופן העברת המסרים הוא בפשטות ובדיבור בגובה העיניים, הצגת הסיטואציות שיקפה לתלמידים התנהגויות מוכרות מחייהם ואפשרה להם להסתכל על הדברים ממרחק ולבחור כיצד הם היו נוהגים במצבים כאלו. חוש ההומור ומצב הרוח הטוב תרמו לאווירה נעימה ומאפשרת. התלמידים יצאו מחויכים ומרוצים. אני תקווה שאכן יעשו את הבחירות הנכונות."

רותי - רכזת חינוך חברתי חט"ב המשותף "חוף הכרמל".

ביה''ס רננים זכרון יעקב

"שלום הגעתי עם מרים והיא העבירה את המלצתה להנהלת ביה"ס בשם שתינו אני אישית מאוד נהניתי מכל המופעים. בעולם שכזה ובדור שכזה שהכל כ"כ מורכב ולא פשוט כאשר המיקוד הוא יותר בעולם המצליחנות אתם בהחלט נוגעים בנפש ופותחים הרבה חומר למחשבה בקרב הנוער. כל נושא השתייה ..נהיגה... כ"כ חשוב. ע"י האמצעי הנוסף שאתם מציגים בצורה כ"כ מקצועית ואמיתית תהא השפעה משמעותית יותר בנושא זה ובנושאים אחרים שהעלתם. המשיכו ואל תרפו כי אתם ממש מקצועיים ונפלאים אשמח לראות הצגות נוספות..."

מיכל - רכזת ביה"ס רננים זיכרון יעקב.

חט''ב כפר הוורדים

"שלום נהנתי מאוד מההצגה והמופעים שראיתי. אני בהחלט חושבת שהם מתאימים לנו, הם עשויים טוב, מאוד מכוונים לנוער ולסיטואציות היום."

רבקה - רכזת ביה"ס כפר הוורדים

חלק מביה''ס עימם שיתפנו פעולה

ביה"ס חוף השרון, שפיים.

ביה"ס מקיף ט', ראשל"צ.

ביה"ס דה שליט, רחובות.

עירוני ו', תל אביב.

חט"ב רוגוזין, אשדוד.

מקיף ח' ראשית, תל אביב (ביה"ס דתי).

ועוד המון אחרים...





תיאטרון נגיעות 052-2989744
t.negiot@gmail.com